Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Antworten
Cryns
Beiträge: 695
Registriert: Do 10. Aug 2017, 22:16
Kontaktdaten:

Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Cryns » So 5. Jan 2020, 15:47

Schilling-Figuren has cast 5 new sets for Crynsminiaturen.
Most of these figurines have one separate arm.
These can be ordered at: crynsminiaturen@ziggo.nl

sailors 1 txt.png
sailors 1 txt.png (1.06 MiB) 1249 mal betrachtet
sailors 2 txt .png
sailors 2 txt .png (1.05 MiB) 1249 mal betrachtet
start of strike txt.png
start of strike txt.png (1.15 MiB) 1249 mal betrachtet
end of strike  txt.png
end of strike txt.png (1.12 MiB) 1249 mal betrachtet
paddlers txt.png
paddlers txt.png (858.28 KiB) 1249 mal betrachtet

stenfalk
Beiträge: 362
Registriert: Do 10. Aug 2017, 15:09
Kontaktdaten:

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von stenfalk » Mo 6. Jan 2020, 22:10

You can be really proud of that!
Beste Grüße,

Bild

www.stenfalk.de

Frankzett
Beiträge: 164
Registriert: Mo 4. Sep 2017, 18:10

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Frankzett » Mi 8. Jan 2020, 11:36

Chapeau!
Die sehen einfach gut aus und sind wunderbar präsentiert!

Viele Grüße
Frank

Michel
Beiträge: 78
Registriert: Mo 20. Jan 2014, 06:53
Wohnort: Frankenthal/Kurpfalz

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Michel » Fr 10. Jan 2020, 13:59

It´s so sad that you´re not produce in my favourite Period, the Renaissance... :cry:

Amazing figures!

Andi
Beiträge: 100
Registriert: Do 10. Aug 2017, 14:06
Kontaktdaten:

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Andi » Mi 15. Jan 2020, 11:56

Absolut grandios. Ausführung, Ausdruck, Details, Vielfalt - da stimmt für mich alles. Bravo!

Hartung W
Beiträge: 634
Registriert: Di 7. Mär 2017, 12:36

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Hartung W » Mi 15. Jan 2020, 13:55

Wunderbare Figuren, erstklassige Bemalung!! Schön, dass die auch in Serie gehen. Ist zwar im Moment auch nicht meine Periode, wenn ich aber an die dazugehörigen Schffe denke, dann werden die halt in Zukunft eine meiner Perioden. In der Regel richten sich meine Dioramen sowieso nach den angebotenen Figuren, die ja den wesentlichen Teil ausmachen.

Cryns
Beiträge: 695
Registriert: Do 10. Aug 2017, 22:16
Kontaktdaten:

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Cryns » Mo 27. Jan 2020, 17:22

Dear Gentlemen,

Thank you all so much for your replies.
Michel hat geschrieben:
Fr 10. Jan 2020, 13:59
It´s so sad that you´re not produce in my favourite Period, the Renaissance...
Thanks for your remark Michel. The original plan was to use the same sailordummies for making Roman, medieval and renaissance sailors too. And I still hope to create that one day.
But I remember you only want to buy and paint resin figurines, is that right?
Hartung W hat geschrieben:
Mi 15. Jan 2020, 13:55
wenn ich aber an die dazugehörigen Schffe denke, dann werden die halt in Zukunft eine meiner Perioden. In der Regel richten sich meine Dioramen sowieso nach den angebotenen Figuren, die ja den wesentlichen Teil ausmachen.
Lieber Wolfgang H., I hope one day in the future we can work together on this historic period.

Regards,

Cryns

Egbert
Beiträge: 527
Registriert: Do 18. Jun 2015, 06:39

Re: Crynsminiaturen Pewter Cast Ancient Greek Sailors and Rowers

Beitrag von Egbert » Di 28. Jan 2020, 08:13

Hey Cryns,
unfortunately I've been missing so far to congratulate you for these fantastic figures. Sorry! :oops:
Expressive, excellent detail and a great painting ...These are only a few attributes that come to mind.
Just a great Job...model building with heart and passion. :P
LG Egbert
Bild

Antworten